با ما تماس بگیرید 02191035200

از اعتماد شما به فروشگاه اینترنتی وان متشکریم. ما بر رعایت بالاترین استانداردها برای حفظ حریم خصوصی و تراکنش‌های مالی کاربران تاکید می‌کنیم.

ما برای ثبت نام شما در فروشگاه مجازی وان به اطلاعات شخصی شما (آدرس ایمیل، نام، شماره تلفن و …) نیاز داریم؛ اما می‌توانید برخی از بخش‌های سایت ما را بدون عضو شدن هم بررسی کنید. برخی از فعالیت‌ها (مانند ثبت سفارش) مستلزم ثبت نام هستند. ما هرگز اطلاعات شخصی کابران را فاش نمی‌کنیم، مگر این‌که در پاسخ به درخواست نهادهای قانونی و قضایی باشند.

فروشگاه مجازی وان برای ثبت و ارسال سفارش‌ها به نام، کد ملی و نشانی شما نیاز دارد. همچنین جهت مکاتبات اداری لازم است تا آدرس ایمیل و تلفن همراه معتبر ثبت کنید. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره همراه مشتری هنگام ثبت نام، به معنی تایید صحت آنها است. بدیهی است در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل نوشته نشده باشد، فروشگاه وان می‌تواند از مشتری، اطلاعات تماس بیشتری بخواهد.

ما انواع خاصی از فعالیت و اطلاعات مورد علاقه شما در فروشگاه وان را جمع آوری و ذخیره می‌کنیم. مانند بسیاری از وب‌سایت‌های داخلی و خارجی، ما هم از «کوکی‌ها» استفاده می‌کنیم. کوکی فایلی است که برای سایت‌ها و صفحات اینترنتی، امکان ذخیره بازدید‌ها و علاقه‌مندی‌های شما را فراهم می‌کند. شما می‌توانید کوکی‌ها را در مرورگر خود غیرفعال کنید.

در فروشگاه اینترنتی وان، شما می‌توانید تجربه خرید و استفاده از کالاهای موجود را بیان کنید و برای استفاده عموم، نقد و نظر بنویسید. ما ممکن است نوشته‌های شما را ویرایش کنیم. همچنین اگر پیام شما توهین آمیز یا مجرمانه باشد، ممکن است از اطلاعات شخصی ثبت شده برای پیگرد قانونی استفاده کنیم.

ما اکیداً به کاربران توصیه می‌کنیم که در حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری کوشا باشند و هرگز این اطلاعات را برای دیگران فاش نکنند. به خاطر داشته باشید که در صورت واگذاری سیمکارت تلفن همراه، حتما در اولین فرصت شماره همراه خود را در سایت تغییر دهید.

ثبت نام شما در سایت به معنی مطالعه و موافقت با قوانین فروشگاه وان است. لازم به ذکر است که سیاست‌های حریم خصوصی ما ممکن است در آینده تغییر کند. به همین منظور برای مشاهده تغییرات احتمالی لازم است تا به طور دوره ای سایت فروشگاه ما را بررسی کنید.

عواقب هرگونه مشکل احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد بالا باشد، با شخص کاربر است. با مطالعه و موافقت این موارد، کاربر حق هر گونه ادعا علیه فروشگاه اینترنتی وان را از خود سلب می‌کند.