با ما تماس بگیرید 02191035200

پرسشهای متداول

 چگونه از فروشگاه مجازی وان خرید کنم؟

پس از ورود به صفحه کاربری، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به سبد خرید اضافه شود. سپس نشانی محل تحویل را ثبت و پرداخت را نهایی کنید. بعد از اتمام مراحل برای پیگیری‌های بعدی، کد سفارش کالا به اطلاعات تماس شما ارسال می‌شود.

آیا نشانی محل تحویل سفارش قابل تغییر است؟

بله! در فروشگاه مجازی وان، می‌توانید آدرس محل تحویل را ویرایش کنید. این امکان در صفحه کاربری شما قرار داده شده است.

عضویت در سایت برای خرید کالا اجباری است؟

بله! با ثبت شماره موبایل در کمتر از چند دقیقه ثبت نام شما کامل می‌شود.

آیا هر ساعت از روز می‌توانم از شما خرید کنم؟

از مزایای فروشگاه‌های آنلاین، دسترسی شبانه روزی خریداران به محصول است. شما می‌توانید هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از خرید از وان، لینک پیگیری سفارش به شماره تلفن یا ای‌میلی که در سایت ثبت کرده اید ارسال خواهد شد. شما همواره می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه، سفارش خود را پیگیری کنید.

تحویل سفارش چقدر طول می‌کشد؟

فروشگاه اینترنتی وان بر ارسال سریع سفارش مشتریان تاکید دارد.

اگر در تهران زندگی می‌کنید، در صورت ثبت سفارش در ساعت اداری (قبل از ساعت 14) محصول را همان روز دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت ارسال کالا به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

اگر ساکن شهرستان هستید، سفارش خود را به وسیله تیپاکس و با توجه به دوری مسافت تحویل می‌گیرید.

کالاهای خریداری شده چگونه ارسال می‌شوند؟

اگر کالای خریداری شده حجم زیادی داشته باشد ( تلویزیون، لوازم خانه و …) فروشگاه وان از شرکت‌های معتبر باربری‌ استفاده می‌کند. بدیهی است که در این موارد هزینه حمل بار به عهده مشتری خواهد بود.

سفارشات قابل ارسال با تیپاکس؛ بعد از بسته بندی و رعایت اصول ایمنی، به نشانی خریدار فرستاده می‌شوند.

مشتریان ساکن تهران در صورتی که قبل از اتمام ساعت اداری (تا ساعت 14) سفارش خود را ثبت کنند، با پیک درون شهری کالای مورد نظر را دریافت خواهند کرد. در غیر این صورت ارسال کالا به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

بر اساس شیوه ارسال (باربری، تیپاکس یا پیک) مبلغ دریافتی متفاوت است. فروشگاه اینترنتی وان برای احترام به حقوق مشتریان، هزینه ارسال را در زمان ثبت سفارش محاسبه و اعلام می‌کند.

چطور می‌توانم سفارش را لغو کنم؟

با استفاده از یکی از روش های زیر می‌توانید سفارش را لغو کنید:

با مراجعه به پروفایل خود در صفحه فروشگاه و لغو سفارش.

تماس با تیم پشتیبانی فروش در ساعت کاری.

آیا می‌توانم کالای تحویل گرفته شده را مرجوع کنم؟

محصول خریداری شده توسط شما همیشه قابل برگشت است اگر:

کالا از نظر فیزیکی آسیب دیده یا معیوب باشد.

با توضیحات موجود در وب سایت فروشگاه متفاوت باشد.

به اشتباه تحویل داده شده باشد.

روند مرجوع کالا چگونه است؟

شما می‌توانید تا هفت روز بعد از دریافت سفارش، با بخش فروش تماس بگیرید ودرخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.

پس از دریافت محصول توسط فروشگاه و بررسی کیفی، جایگزینی و ارسال مجدد انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم موجودی کالا در انبار، وجه دریافتی به مشتری عودت داده می‌شود.

قوانین مرجوعی کالا:

کالای مرجوعی حتی برای یک بار هم استفاده نشده باشد.

بسته بندی کالا دست نخورده باشد.

فاکتور خرید از فروشگاه وان موجود باشد.

صدمات وارده به کالا توسط خریدار، شامل قوانین مرجوعی کالا نخواهد شد.

چگونه فاکتور سفارشم را دریافت کنم؟

در فروشگاه مجازی وان، غیر از پرینت فیزیکی برگه فاکتور که در جعبه مرسوله موجود است، همواره می‌توانید با ورود به پروفایل کاربری و انتخاب گزینه «جزییات سفارش» تصویر فاکتور مهر و امضا شده را مشاهده و دریافت کنید.

به درخواست مرجوعی کالا چگونه رسیدگی می‌شود؟

در فروشگاه اینترنتی وان، احترام به حقوق مشتری اصل پذیرفته شده و غیرقابل تغییر است.

بعد از ثبت درخواست مرجوعی از سمت شما، کارشناسان ما ایرادات وارده را بررسی می‌کنند؛ سپس علت مرجوعی، کارشناسی و مطابق با شرایط و قوانین پذیرفته یا رد می‌شود.

در صورت تایید ایراد کالا ، مبلغ پرداختی به حساب عودت داده می‌شود.

در صورت رد درخواست مرجوعی، کالای خریداری شده به شما برگردانده خواهد شد.

کالای مرجوعی را چگونه ارسال کنم ؟

شما می‌توانید کالا را با پست به نشانی فروشگاه بفرستید. لازم به ذکر است که هزینه پستی بعد از تایید مرجوعی به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر زمان دریافت سفارش با کالای آسیب دیده یا مخدوش مواجه شدم، چه کار کنم؟

در صورت وجود آسیب قابل مشاهده یا مخدوش بودن بسته بندی، می‌توانید از تحویل کالا اجتناب کنید. بدیهی است که «وان» متعهد می‌شود در اسرع وقت کالای جایگزین را بدون دریافت هزینه اضافی مجددا ارسال کند.

روند استرداد وجه پرداختی چگونه است؟

وجه پرداختی بعد از لغو «سفارش» توسط شما یا تایید واحد رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا، حداکثر تا سه روز کاری به حساب بانکی مبدا بازگردانده خواهد شد.

آیا پس از پرداخت وجه، می‌توانم از خریدم منصرف شوم؟

بله! شما همواره می‌توانید به وسیله تماس با واحد فروش یا مراجعه با پروفایل کابری، خرید خود را لغو کنید.