با ما تماس بگیرید 02191035200

با ورود و ثبت نام در این سایت، تایید می‌کنید که قوانین و ضوابط ذکر شده را دقیقا مطالعه کرده و پذیرفته اید. «وان» این حق را برای خود محفوظ می دارد که با صلاحدید خود، بخشی از این شرایط و ضوابط را تغییر دهد یا اصلاح کند؛ لطفاً این شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه اینترنتی وان را به طور دوره‌ای بررسی کنید. بدیهی است که استفاده شما از سایت به منزله پذیرش این قوانین است.

کلیه قوانین و ضوابط فروشگاه مجازی وان، برابر با «قوانین جمهوری اسلامی ایران»، «قانون تجارت الکترونیک» و «قانون حمایت از حقوق مصرف کننده» تدوین شده است.

محتوای بارگزاری شده در این سایت صرفاً برای مقاصد آموزشی تولید شده است. محصولات ارائه شده در این فروشگاه تولید شرکت/فرد سازنده است و توسط ما ساخته نمی‌شود.

نظرات بیان شده توسط کاربر/مشتری، لزوماً بیانگر دیدگاه ما نیست و مسئولیت آن مستقیماً متوجه نگارنده است.

کاربر سایت مسئول حفظ امنیت رمز عبور و اطلاعات حساب کاربری خود است؛ همچنین مالک پروفایل، مسئول قانونی فعالیت‌هایی است که تحت چنین رمز عبور یا پروفایلی انجام می‌شود. علاوه بر این، کاربر باید پشتیبانی سایت را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا حساب خود مطلع کند. بدیهی است که سایت فروشگاه اینترنتی وان، هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان احتمالی کاربران در اثر رعایت نکردن موارد فوق نخواهد داشت.

در طول مراحل ثبت نام، شما با دریافت ایمیل های تبلیغاتی ما موافقت می‌کنید. البته بعداً می‌توانید با کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل تبلیغاتی، از دریافت چنین ایمیل‌هایی انصراف دهید.

مشتریان محترم وان توجه داشته باشند که در موارد معدود، امکان پردازش و ارسال سفارش ثبت شده وجود نخواهد داشت. فروشگاه اینترنتی وان، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که طبق صلاحدید، هر سفارش را رد یا لغو کند.

در صورتی که کالای خریداری شده از سایت، انتظار مشتری را برآورده نکند، به جز استرداد، بازپرداخت یا تعویض، مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

کلیه حقوق مالکیت معنوی سایت؛ شامل محتوای آموزشی، متن، گرافیک، نرم افزار، عکس، ویدئو، موسیقی، صدا و … در مالکیت فروشگاه اینترنتی وان قرار دارد. استفاده از آن بدون اجازه کتبی و به هر نحو غیر قانونی است.